2012. április 11., szerda

Vásárlás és boldogság! :)

Halihó!
A tegnapi nap egy jó nap volt. Találkoztam a sráccal, akiről írtam hogy nem tudom mi lesz. Jó úton haladunk az ismerkedés felé, nagyon kedves és aranyos. Két és fél órát elbeszélgettünk, sétáltunk.
Erről most csak ennyit szólnék, a további rész a vásárlásomról szól, ha valakit érdekel olvasson tovább:



Ma pedig megkértem osztálytársnőm, jöjjön már el velem vásárolni, mert kellene pár új cucc. Nem volt nálam már elég pénz, így tőle kértem kölcsön, de vettem végre magamnak egy Star Nature parfümöt, egy Maracujásat. Kép csak netes kép van, bocsi.

Elsőre kicsit erős az illata, de mikor már a bőrömön párolgott, nagyon finom illata van. Nekem nagyon tetszik. 650-ért vettem az Eurós boltban Békéscsabán. Emellett vettem egy kis organza zacsiba csomagolt fürdőrózsát, minifésűt és mini körömkefét, születésnapjára a csajszinak egy három részes Lora szemhéjfestéket és magamnak egy alapozó szivacsot.

Utána beugrottam a hobbiboltba, ott is vettem ragasztót, gyűrűalapot, medálkapcsot... :) Jól elvoltam, most pedig a matekházival sínylődöm.

A mai bejegyzés ennyiről szólt, kösz hogy olvastál! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése