2012. április 3., kedd

Üdvözletem!

Szervusztok!
Saját világom hozom el nektek, képekben. Néhányan rám fogtok ismerni, ez nem is zavar... de aki nem ismer, remélem meg fog ismerni. Goth életérzésű, 18 éves diáklány vagyok... bár nem úgy öltözködöm, mint a legtöbb goth.

Nem vagyok nőies, egyáltalán. Nem szeretek tömegben lenni, sok lánnyal körülvéve lenni. Lelki problémáim vannak, rengeteg, de ez nem zavar engem egyáltalán, nem kell velük foglalkozni. Csak gondoltam, szólok, hogy ha mégis kiakadok, akkor ne legyetek dühösek ám rám! A blogom sok mindennel fog foglalkozni, leginkább az  életérzéseimmel, a meglátásaimmal, a szeretett dolgaimról. 



Képek lesznek, nagyon sok, rólam viszont kevesebb. Az alkotásaim is ide fogom felrakni - amit persze érdemesnek találok erre. Nos, zárom a soraim, hamarosan jelentkezem!

3 megjegyzés:

  1. Drága Rékám! Gyönyörű az új blogod!
    Egyben biztos vagyok, nem sokáig fogsz magányos goth lány lenni! Nem kell hozzá tipikusan nőcisnek lenni, sőt! :-))) Csak szeresd, azt ami vagy és mások is szeretni fognak!Látod, mi máris szeretünk téged!

    VálaszTörlés
  2. Norono!
    Olyan kedves vagy! Köszönöm szépen a szép szavakat, nagyon örülök, hogy így érzel irántam, és feltehetőleg a többiek is! Ez a pár sor úgy felmelengette a szívem, elhiszed ezt Nekem? :) Köszönöm, köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Az optimizmusod fog átsegíteni az élet nagy bukkanóin! Sok szerencsét kívánok, először az érettségihez! A többi jókívánsággal majd később jövök :)

    VálaszTörlés